Klacht: Annulatie

op 18 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een weekje centerparcs Ardennen geboekt maar een week op voorhand telefoon ontvangen dat dit niet kan doorgaan omdat de huisjes niet klaar zijn doch kan daar nog steeds geboekt worden. Wij vinden dit niet kunnen.
We mogen wel naar een ander park met gratis ontbijt voor drie dagen maar dit is niet wat wij wouden. Wij wilden naar de Ardennen voor de bossen, sneeuw, de gezelligheid, leuk voor onze kindjes. Het is ook onmogelijk om een week voor kerst een andere accommodatie te vinden in de Ardennen.

Wanneer we hierover een deftige uitleg krijgen en extra compensatie

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 december 2017 om 13:06 geantwoord

Op 18 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Bij het controleren van de gegevens hebben wij geconstateerd dat de afdeling Guest Relations dit dossier reeds heeft afgehandeld met de gast. Er werd reeds een compensatie aangeboden aan de gasten voor het ongemak.

Heeft op 18 december 2017 om 14:15 geantwoord

Wij mogen inderdaad naar Vossemeren en een premium cottage met 3 dagen ontbijt maar welke andere optie hadden we? Voor duitsland hadden we winterbanden nodig, te ver rijden met een klein kindje gaat niet, dus enkel erperheide en vossemeren bleven over, onze voorkeur ging uit naar erperheide omdat we eens iets anders wilden aangezien we al enkele keren in de vossemeren geweest zijn maar erperheide kon ook niet meer, dus veel keuze hadden we niet aangezien het VEEEEEL te laat is afgebeld. Ik denk dat dit meer dan een week op voorhand kon voorzien worden aangezien de testweekends ook al bijna volledig zijn afgelast. Hadden we dit eerder geweten hadden we misschien nog iets anders in de ardennen kunnen vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly macharis