Klacht: ander resort dan geboekt

op 22 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens het boeken van onze vakantie online naar Sandos Caracol eco resort in Mexico kreeg ik tijdens het afronden/betalen ineens een foutmelding.
Heel vreemd, we besloten om de volgende nog eens te kijken!
Toen bleek dat ik toch een bevestiging in mijn mail had zitten voor het boeken van de vakantie!
Het resort hadden wij heel bewust uitgezocht en ook niet voor een ander resort gekeken daarnaast ook direct betaald voor onze bagage van 20 kg naast onze handbagage.
Vervolgens ga ik een aantal dagen van te voren alles nog even controleren en zie ik tot mijn grote verbazing dat er ineens een ander resort is geboekt RUI palace?????
Ook moet ik weer voor mijn bagage betalen en ook nog voor een entertainment in het vliegtuig wat normaliter altijd inbegrepen is!
Kortom een hele dure vakantie, nu al verpest! plus allemaal extra kosten die er ineens bijkomen. Nu al zeer teleurgesteld in TUI, heel verdrietig en we moeten nog op vakantie waarvoor we niet geboekt hebben.
De medewerkers van TUI zeggen hier echter niks aan te kunnen doen!

Als ik naar het resort ga waarvoor ik aanvankelijk heb geboekt!!
Of Tui op één of andere manier met een andere oplossing komt om de teleurstelling te verzachten!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Braun