Klacht: Ander product geleverd

Mijn zoon heeft hard gespaard voor een metalen speciale fidget spinner. We kregen echter een eenvoudig rood exemplaar. Op de klacht krijgen we als standaard antwoord dat de bestelling is bezorgd.

Als mijn zoontje zijn geld terug krijgt of alsnog de juiste fidget spinner ontvangt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2017 om 00:01 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

[Fidget spinners Hand Spinner Speeltjes Metaal EDC verdragend Stress en angst Relief Ontspannende hobby's]

Let op: de verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Vitali
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door juliette van druenen