Klacht: Ananas wederom heel slecht

op 18 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Vorige week heb ik een ananas gekocht bij de Lidl in Veghel en 2 dagen later was hij bij het opensnijden nog heel ”wit” dus totaal niet rijp en lekker. Afgelopen zaterdag weer een ananas gekocht en gisteren opengesneden en nu helemaal bruin. Ik vind dit echt heel slecht en zie graag een oplossing tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Zou toch graag 2x een ananas willen krijgen en dat die dan wel gewoon rijp zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 augustus 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Robbert Ridderhof
x