Klacht: An order not delivered via the online shop

op 13 mei 2017 over Schilderijenspeciaalzaak.nl in de categorie Kunst

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I ordered a painting via Schilderijenspeciaalzaak.nl website on 30th of April, 2017. The painting was € 79,95 and I paid it via IDEAL. The painting has not been delivered up to now.
The phone published on the website does not work and no one is answering my emails back.

Gewenste Oplossing:

The order was made on 30th of April, 2017.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schilderijenspeciaalzaak.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schilderijenspeciaalzaak.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silviya11