Klacht: Verkeerde voorlichting vanuit het bedrijf, weinig klantvriendelijk en totaal niet oplossingsgericht.

op 10 februari 2018 over Werk aan de Muur in de categorie Kunst

Een vreselijk nare ervaring helaas. Een aantal jaren geleden voor 400 euro een mooie foto op aluminium gekocht met de informatie dat ik er ooit ook een andere foto op kon laten zetten. Dat blijkt nu achteraf niet te kunnen. Nadat ik hierover per mail niet echt het gevoel kreeg dat ik gehoord werd ben ik vandaag eens langs gegaan. Ze lachten mij nog net niet uit. Ik voelde mij echt voor schut staan. ” nee hoor meneer, een andere foto erop laten zetten is veel te veel gedoe” en ” wij zijn geen productieplaats, die zit elders in het land”. Het enige dat ze konden betekenen was dat ik bij hen een foto zou laten afdrukken en dat ik die dan zelf maar moest proberen er overheen te plakken. Wij gaan in ieder geval niet “zitten knutselen” waren de laatste woorden. Ik ben nog nooit in mijn leven als klant zo slecht behandeld. Een ontzettende teleurstelling!!!!

Wanneer het bedrijf \"Werk aan de muur\" mijn probleem serieus genomen had, excuus had gemaakt voor de verkeerd gegeven voorlichting en mij het gevoel had gegeven dat we samen naar een gepaste oplossing zouden kijken waarbij ook enige inspanning van dit bedrijf verwacht zou mogen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermantemmen