Klacht: Schilderij betaald maar niet ontvangen

op 04 mei 2017 over Schilderijenspeciaalzaak.nl in de categorie Kunst

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een cadeau voor mijn zus haar verjaardag gekocht. Het cadeau was €75 en heb ik betaald, maar heb ik niet ontvangen. Ook krijg ik ze niet te pakken via de telefoon en via het contact formulier hoor ik ook niets

Gewenste Oplossing:

Als zij mij het schilderij bezorgen of als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schilderijenspeciaalzaak.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schilderijenspeciaalzaak.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joycevv