Mijn Klacht:
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en DHL verwijst naar Amazon voor verdere informatie. Echter, de klantenservice van Amazon is niet bereikbaar; ik krijg alleen een geautomatiseerd systeem dat steeds dezelfde nutteloze informatie geeft. Het is frustrerend dat ik geen klacht kan indienen en geen hulp kan krijgen. Dit is zeer teleurstellend en het lijkt erop dat Amazon geen omkijken heeft naar zijn klanten.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn klacht openbaar zichtbaar is en dat Amazon maximale reputatieschade oploopt.

