Klacht: Geen respons

op 01 juli 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

We hebben 6 weken geleden mondkapjes besteld en betaald via Amazon.nl. Tot op heden niets ontvangen. Op de website van Amazon staat doodleuk dat het pakje waarschijnlijk onderweg kwijt is geraakt. Of wij de verkoper zelf willen benaderen voor een refund. We zijn inmiddels vele berichten en e-mails verder, totale stilte aan de kant van verkoper.

Bij review blijkt dat verkoper een slechte reputatie heeft. Er worden verkeerde spullen bezorgd, vaak ook incompleet, afspraken worden niet nagekomen en zelden tot nooit gecommuniceerd.

Ik vind het kwalijk dat Amazon deze verkoper zijn gang laat gaan zonder enige restricties. Op deze manier zullen steeds nieuwe klanten de dupe worden.

Amazon zelf is niet te bereiken. Ik vrees dat wij ons geld kwijt zijn. Wat mij betreft voegt Amazon.nl niets toe aan bestaande webwinkels.

- alsnog de spullen ontvangen
- volledig bedrag retour

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pochman