Mijn Klacht:
Beste heer-mevrouw Ik heb een aantal artikelen gekocht bij Amazon .nl waaronder een wasmachine en een campingwasmachine Nu is er op mijn account van Amazon geen bestellingen meer te vinden en ook geen facturen De bestellingen heb ik gedaan op 20-03-2025 ik heb daar ook bankafschriften van De bestellingen zijn wel geleverd maar ik heb geen facturen Die heb ik nodig voor bv garanties omruil of retour Ik heb van alles geprobeerd bij Amazon via chats bellen etc maar zonder resultaat Ze kunnen mijn bestellingen niet terugvinden zeggen ze Ik vind dat Amazon dit aan mij verplicht is anders moeten zij mij compenseren voor dit Nu heb ik een aantal dure producten zonder garantie Ik moet de facturen aankoop aanmelden bij de dealer Zonder heb ik geen garantie en komen de rekeningen voor mijzelf als er problemen ontstaan of ik kan de wasmachines weggooien Dus Amazon moet mij hier of de facturen leveren of mij de artikelen vergoeden Graag uw bevindingen Met vriendelijke groet M Mulder
Gewenste Oplossing:
De facturen leveren of compensatie of de aangeschafte wasmachines vergoeden
