Klacht: Cadeaubon

Stephanie Galens op 01 maart 2025 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een Amazon cadeaubon ter waarde van €400 toegevoegd aan mijn account en wanneer ik nu kijk naar mijn cadeaubon saldo staat dat €0!
Heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst maar het is nog steeds niet opgelost. Heel frusterend…

Gewenste Oplossing:

Dat mijn cadeaubon terug wordt toegevoegd aan mijn account zodat ik geen €400 kwijt ben…

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Amazon
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Reactie van de melder van de klacht Stephanie Galens

2 weken geleden - Amazon neemt mijn klacht niet in behandeling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie Galens