Klacht: Bestelling geplaats betaal wordt je account zonder reden geblockt

Nancy E op 31 mei 2024 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

als gedupeerde wordt ik ondersteund door de gemeente, dus ik een aantal artikelen besteld op Amazon ,die door de gemeente betaald is als ondersteuning wordt me account opeens geblokkeerd met de mededeling er zijn vreemde activiteiten op je account al je bestellingen zijn geannuleerd.
terwijl er netjes besteld is en betaald GEKKER MOET HET NIET WOREN !!
De Slechte service ooit..Blokken je account zonder enige goede REDENEN !!

Ze moeten hun klanten eens met respect behandelen, e slechte service ooit komen zelf hun eigen verantwoordelijkheden niet na na 24 word er contact op genomen na je blokkade uit het niets en zelf dan bellen ze niet eens. maar weten wel je account te blokkeren terwijl er betaal is gekker moet het niet word. ik zal alle gedupeerde die het zelfde als mij meemaakt en ondersteuning krijg van de gemeente als optie beter bij een ander website te bestellen want Amazon Maakt er een puinhoop van optie misschien BOL.COM. wat zou de baas van Amazon hier blij mee zijn om vele klanten te verliezen.is toch gek van woorden je wordt uit het niet geblokkeerd

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Amazon
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy E