Klacht: Amateuristich personeel bij Hans Anders in klazienaveen

op 13 december 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik had al 25 jaar een bril en moest nu aan staar geholpen worden.
Op 3 oktober 2017 ben ik geholpen en kreeg een paar weken later de gegevens van de oogarts mee voor de opticien, (hans anders)
Bij deze opticien oogmeting gedaan maar de gegevens hadden te veel afwijking dan door de oogarts was gemeten Ik moest 2 dagen later maar even weer komen maar dan vroeg in de morgen dan waren de ogen niet moe. Ook de tweede meting was niet goed en ik moest maar even terug naar de oogarts gaan(.ik kon ondertussen wel een montuur uitzoeken) Dit heb ik gedaan en de resultaten daar waren perfect. Nu weer terug gegaan naar Anders met het bewijs en ze stelden voor om de ogen weer te meten door een collega want die eerste die mij had geholpen was ziek. en nu kwamen de getalletjes heel dicht bij elkaar .Dus er werd een bril besteld maar mijn uitgezochte bril die in een zakje was gereserveerd was spoorloos.Een week later een mail ontvangen dat mijn bril gereed was, dus kwam ik daar maar ik kon er heel slecht mee lezen. De bediende had het glas gemeten en vertelde mij dat dit niet volgens de opgegeven waardes was gemaakt, en weer opgestuurd zou worden. Na twee weken gebeld naar Hans Anders om te vragen hoe het met mijn bril was. Na veel zoeken bleek dat deze gewoon in de zaak lag en dat er niks mee gebeurt was want de glazen waren goed volgens hun .Ze zeiden dat ik maar even weer langs moest komen voor een vierde oogmeting Ik werd hier zo boos over dat ik alles heb afgezegd en mijn geld terug wilde hebben. Ik heb mij ook voorgenomen dat dit mijn laatste bezoek was geweest bij deze zaak en mijn bril bij een andere opticien ga bestellen.

ik heb het helemaal gehad op deze manier

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 december 2017 om 15:40 geantwoord

Beste noeska2,

Op 13 december 2017 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over de metingen bij Hans Anders. U geeft aan dat uw ogen meerdere keren zijn gemeten en dat u ook meerdere keren bij de oogarts ben geweest.

Allereerst bedank ik u dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten. Ik vind het vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Namens Hans Anders bied ik u hiervoor mijn excuses aan.

U heeft aangegeven dat u geen oplossing wenst of verwacht van Hans Anders. Ik sluit hierbij uw klacht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dave
Hans Anders Webcare