Klacht: Alweer een foutieve factuur Vodafone / onprofessioneel gedrag Vodafone uitzendkracht

op 20 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Onlangs heb ik Vodafone weer gecontacteerd via Vodafone livechat omdat Vodafone alweer een foutieve factuur online heeft geplaatst. Vodafone vindt het niet erg om zonder toestemming van de klant extra kosten toe te voegen. Alweer kosten voor papieren factuur waar ik nooit om gevraagd heb. Daarnaast heb ik nog nooit een papieren factuur ontvangen. Alweer kosten voor data gebruik terwijl de blox beperkt internet aan staat. Nog nooit heb ik kunnen ervaren dat Vodafone het initiatief neemt om te controleren of de facturen correct zijn. Via de livechat heb ik contact gehad met Vodafone uitzendkracht Laila. Ik Heb haar gevraagd om me door te verbinden zodat ik direct geholpen kan worden door een deskundig iemand omdat ze niet productief is (constant in de herhaling, niet luisteren en niet doen wat er gevraagd wordt. Daarna voelde ze zich beledigd. Doordat ze beledigd voelde ging ze constant doorzetten en proberen te bewijzen dat ze niet nutteloos was. Ik ben heel duidelijk geweest dat ik niet door haar geholpen wilde worden en dat ik direct doorverbonden wilde worden. Daarna voelde ze zich nog meer beledigd, ze moest me per se terugpakken door te zeggen dat ze de chat gaat beëindigen om iemand anders te helpen en ze had direct de verbinding verbroken nadat ze mijn tijd had verspild ipv doorverbinden met een deskundig iemand. Erg kinderachtig en respectloos. Al jarenlang ben ik klant van Vodafone. Nadat mede Vodafone klanten het onprofessioneel gedrag van de uitzendkracht Laila hebben ervaren en de chatgesprekken gelezen hebben willen ze ook geen klant meer zijn Vodafone.

Vodafone dient eerst toestemming te vragen aan de klant voordat ze extra kosten (papieren factuur, kosten voor data gebruik terwijl de blox beperkt internet aan staat) toevoegen. Vodafone moet zelf het initiatief nemen om te controleren of de facturen correct zijn. De Vodafone uitzendkracht moet goed luisteren naar de klant en doen wat de klant vraagt. Dus niet antwoorden geven waar de klant niet om gevraagd heeft waardoor de klant constant moet herhalen. Daarnaast moet de uitzendkracht niet steeds weer hetzelfde herhalen waardoor de klant steeds weer hetzelfde moet herhalen. Als de klant niet tevreden is over de uitzendkracht en doorverbonden wilt worden dan hoort de uitzendkracht de klant door te verbinden ipv tijd te verspillen van de klant en de verbinding te verbreken doordat de uitzendkracht zich beledigd voelt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ab Zwstra