Klacht: Alweer 3 weken geen folders ontvangen. Waar zij n ce bezorgers/

op 13 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 weken geen folders meer ontvangen. Het ging zo goed met bezorgen en nu weer niets. Weet niet wat er te koop is , ook aan aanbiedingen niet

Gewenste Oplossing:

Zolang de folders bezorgd worden, is alles prima, nu dus weer niet. Liggen ze in de sloot misschien????

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht gomme1928

1 week geleden - Als het nu maar helpt.....

Reactie van de melder van de klacht gomme1928

1 week geleden - Weer mijn folders ontvangen, meer vraag ik niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding opgepakt en gaan er mee aan de slag.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door gomme1928