Klacht: alweer 2 weken artikel NIET bezorgd

op 21 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bezorging nummer:
Omschrijwing SHP000000208113 van Vente Exclusive

zending 1 van 2: 3SVNBG0742821
zending 2van 2: 3SVNBG0762885

De bezorging zal tussen 6 en 16.07. zijn, maar is meerdere keren mislukt. Eerst was de bezorging was 1 week in het verkeerde depot in Amesfort . Daarom heb ik de clantencervice gebelt. Dat heeft de bezorging vertraagd . Eerste poging was op 15 juli. tussen 8.45 en 11.45. Toen was het NIET bezorgd. Tweede poging poging was op 19 juli 2017. Oorspronkelijk was gepland in het ochtend tussen 9.15 en 12.15. Toen was het alweer niet bezorgd. In het avond hebben wij een sms gekregen dat binnen 30 min word bezorgd. Het was niet bezorgd . Nu hebben wij geen update hierover. Ook geen bericht, mail of informative daarover. Wij hebben 17 keer geprobeert om de clantenservice te bellen , maar de tel. nummer werkt niet. okk geprobeert via de website in contact te komen. Geen success.Gezien dat wij niet regelmatig thuis zijn is het niet mogelijk dagen lang te wachten. Wij willen graag weten wat is aan de hand met onse bestelling.

Gewenste Oplossing:

Graag meer informatie over de bestelling krijgen (sms, email of bellen) en graag bezorging in het avond zsm. een nieuwe faste afspraak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 22 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lucy Neykova-Angelov,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Zoals afgesproken in ons gesprek, is uw bestelling nu gepland voor 24-7-2017. Mocht het tijdvenster van levering niet uitkomen, dan kunt u via 088-2363764 de afspraak verzetten.

Extra@Home is bereikbaar tussen 8.00 uur en 20.00 uur.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lucy Neykova-Angelov