Klacht: Altijd prijs bij Kruitvat thuiskomen???? Echt Niet!

op 31 augustus 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Wat leuk dacht ik toen ik van de caissière dat ik een prijs had gewonnen. Het enige dat ik hoefde te doen was de code op de website van Kruitvat in te vullen. Ik heb nog nooit ergens iets gewonnen dus een leuke prijs zag ik wel zitten. Nu snap ik ook wel dat de kans erg klein is dat ik de auto zou winnen. Maar de ‘prijs’ die ik na het invoeren van de code te zien kreeg was wel heel erg teleurstellend. Als ik 300 gram schepsnoep koop krijg ik 100 gram gratis. Dus ik moet eerst iets kopen wat ik niet wil of nodig heb om dan 100 gram meer te krijgen. Dit is toch geen prijs? Dit is gewoon 25% korting op iets wat ik niet wil. Kruitvat dit kunnen jullie toch beter? Want nu voel ik me echt in de maling genomen.

Als ik een serieuze prijs win en niet een kortingsactie voor krijg geschoteld waarvoor ik ook nog eerst allerlei handelingen moet doen zoals de website van Kruitvat hoef te bezoeken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guusjepippi