Klacht: alternatieve halte tijdens zgn “toeristisch evenement”in Noordwijkerhout

op 28 augustus 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Gisteren was het weer zover in Noordwijkerhout, 4 haltes opgeheven i.v..m. een hoempaband die langs de hoofdweg moet. Mijn probleem is dat ik 25 min. heb moeten lopen met bagage vanaf Victoriberg naar de zgn. alternatieve halte Narcissa, die zich buiten het dorp bevindt.In een temp.van 30 graden. Dit gebeurt om de haverklap omdat Noordwijkerhout elke zaterdag een evenement heeft. Waarom geen alternatieve halte dichterbij ter hoogte van de viaductweg, dat was voorheen met Connexion wel zo. Nu is de alternatieve halte geen alternatieve halte maar 2 km verderop buiten het dorp.Voor iemand die slecht ter been is, niet te doen.

Het ergste was nog dat achteraf bleek dat 57 zijn normale route reed om 16.30 , op het bord stond dat de halte maar liefst van 14.30 t,m.17.30 was opgeheven. Dorpsbewoners zeiden dat de hoempaband niet eens gebruik heeft gemaakt van die route.Hoe krijgt de gemeente Noordwijkerhout het toch steeds voor elkaar om het OV te laten wijken voor zulke amateuristische evenementen, die het OV ontregelen?

Alternatieve halte zou ook alternatief moeten zijn nl. op de zelfde hoogte aan de andere kant van het dorp waar hij vroeger ook was en niet 25 min lopen vanaf halte Victoriberg, De aangegeven tijd is veel te ruim van 14.30 tot 17. 30, uiteindelijk reed de 57 toch zijn normale route.Dat vond ik het ergste. Betere onderhandelingen met de gemeente over de noodzaak van het opheffen van 4 haltes en alternatieve routes voor een optocht bespreken, er is genoeg ruimte in het dorp zelf en dat is voor een deel autovrij.En waarom zo vaak!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:51 geantwoord

Beste Klant Arriva,

Klachten over Arriva kunt u melden op de volgende pagina: http://www.klacht.nl/arriva/

Arriva heeft op dit moment een oplospercentage van 96%, ik verwacht dat zij uw klacht snel zullen oppakken! Mocht u er niet uit komen, dan hoor ik het graag.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 29 augustus 2016 om 14:01 geantwoord

Ik wordt verwezen naar de site van Klacht.nl /arriva, ben van mening dat ik die klacht daar ook heb gedeponeerd,ik heb de site van Arriva/ klacht.nl aangeklikt, de lay out van die site is identiek, kunt u mijn verhaal niet overzetten naar die site, zodat ik het niet opnieuw hoef te formuleren?

Bericht van Klacht.nl

8 maanden geleden - U kunt het best de klacht even opnieuw melden via de link in mijn vorige bericht. De klacht kunt u uiteraard gewoon kopiëren/plakken. Op deze manier ontvangt Arriva ook direct melding dat er een nieuwe klacht is geplaatst.

Reactie van de melder van de klacht klant arriva

8 maanden geleden - Heb de tekst gekopieerd en geplakt op de andere site .Dat ging goed Lukt niet om het af te ronden , kan niet verder omdat hij zegt dat mijn e-mailadres en gebruikersnaam al bekend zijn en dat ik die moet corrigeren. Kan de klacht dus niet verzenden , hij blokkeert op mijn reeds bekende gegevens?

Bericht van Klacht.nl

8 maanden geleden - Beste, nieuwe inloggegevens zitten in uw mailbox. Met vriendelijke groet, Tom tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door klant arriva