Klacht: Als je een glasbril wilt wordt je in de maling genomen

op 26 juni 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Boven het het rek waarin deze monturen hangen staat de prijs €69,- daaronder hangt de tekst glazen gratis, op de werktafel ligt een placemat waarop alle optionele prijzen zijn aangegeven per glas. Ik zeg dat ik deze glasbril wil met als optie de proffesionele varifocus voor de actieprijs van€109,-. Daarop zegt de mevrouw dat er €50,- bijkomt vanwege het harden van de glazen omdat deze dan dunner worden geslepen. Ik vertel haar dat ik dat niet nodig vind en zeg haar, ik wil graag de bril zoals hij hier ligt met als optie de proffesionele varifocus voor de actieprijs van €109,-.
Hierop zegt de mevrouw van de winkel, daarna de manager en tot slot zelfs de klantenservice dat de bril niet eens kan worden besteld als ik geen extra geharde en dungeslepen glazen wil. Ik heb ze verteld dat ik mezelf in de maling genomen voel en vind dat ze mij hierin tegemoet moeten komen. Dit ging niet gebeuren volgens medewerker, manager en de klantenservice vertelde dat zij hierover geen zeggenschap hebben. Er is volgens de klantenservice wel een intern mailbericht over rondgegaan maar daar heb ik als klant toch niets aan ? Nu lijkt erop dat ik een zoute haring haal en de visboer zegt dat er 3 euro bijkomt voor de uitjes en als ik geen ui wil mag ik de haring niet kopen. Ik heb overal in de winkel naar een stukje tekst gezocht maar er hangt niets dat mij verteld dat ik de glazen moet laten harden of dunner moet laten slijpen. Is dit vreemd of niet?

Omdat het nergens staat aangegeven vind ik dat ze mij serieus tegemoet moeten komen in de meerprijs en dit voor klanten duidelijk moeten aangeven of dit soort brillen apart hangen met daarbij de melding dat voor de glazen van deze brillen andere woorwaarden gelden en dus.niet gratis kunnen zijn

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 26 juni 2017 om 10:10 geantwoord

Heeft op 26 juni 2017 om 11:26 geantwoord

Wordt ik hier nog in tegemoetgekomen of is dit het antwoord, dat had ik nl al van de klantenservice ook gehoord, persoonlijk kan ik hier niet veel mee

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Beste heer Beverloo, Dit geldt voor alle klanten die een glasbril of gedeeltelijk randloze bril bij ons aankopen. Dit is ook kenbaar aan u gemaakt bij het bestellen van de bril. Hier is geen tegemoetkoming voor. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Beverloo