Klacht: Als een klein kind afdoe met een waardebon van € 5,00

op 01 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste,
Ik ben al een jarenlange klant bij jullie firma koop oa ook al mijn elektrische en handgereedschap bij jullie. Over het algemeen ben ik hier best tevreden over. Over een (1) stuk elektrisch gereedschap en ook de afhandeling hiervan ben ik super ontevreden. Sterker nog ik voel me als een klein kind in de hoek gezet en zal dit zeker niet onder tafel en stoelen steken. Ik heb ongeveer 2.5 jaar geleden een combinatie van een slijpmachine bandschuurmachine bij jullie gekocht. Deze schuurbanden zijn bij jullie al niet te krijgen. Jullie zetten mijn klacht door naar Einhell, die deze banden wel zou kunnen leveren tegen een bedrag van € 3.50 ecl BTW en excl € 7.50 bezorgkosten. Ik heb de LIDL om een antwoord gevraagd en die kreeg ik ook en een waardebon van € 5,00. Ja u ziet goed € 5,00. En dit voor een multinational. Twee dingen ik vraag aan de LIDL om schuurbanden, om er maar van af te zijn wordt de melding gelijk doorgezet naar EINHELL. Wat heb ik met Einhell te maken, Ik heb met de LIDL te maken en er wordt een schofterige prijs neer gelegd voor een schuurbandje. Ik heb hierop gereageerd bij de LIDL en die doet dit maar af met een lullige waardebon van € 5,00 ipv een alternatieve oplossing zoals een andere slijpmachine waar wel onderdelen voor bestaan.
Nee hier heb je € 5,00 en je bekhouden. Sorry LIDL als dit jullie mentaliteit is zal ik het hier niet bij laten zitten. Ik kan de machine niet gebruiken, dus weggooien( € 50.-) Jullie hebben een onvolledig product verkocht, maar willen hier verder geen verantwoording voor afdragen. Ik zal het hierbij niet laten en mij beraden welke stappen te ondernemen.

Als er een oplossing wordt geboden die voor beide partijen acceptabel is, maar niet met een lullig waardebon en verder je bek maar moeten houden, helaas ik niet. Zo'n groot bedrijf en dan zo'n oplossing. Ik zou me dood schamen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 oktober 2016 om 15:09 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:38 geantwoord

Beste medewerker van LIDL inderdaad heb ik van u een ontevreden antwoord gehad, volgens mij begrijpen jullie als bedrijf het niet. Ik vraag om een passende oplossing en wat doen jullie doen jullie, gooien er nog maar eens een bon van jawel, € 10 tegen aan. Wat zou u doen als je dit overkomt. Kopen als een particulier 2 jr geleden een machine ongeacht van welk merk, maar je kan er geen onderdelen meer voor krijgen. als je dan meerdere keren geen gehoor krijgt klim je toch ook hoog de boom in?? Ik kan deze machine gewoon weggooien, ik heb hier niets meer aan. Er bestaat ook nog zoiets van een consumenten garantie. Maar kennelijk wil de LIDL hier niet aan, want de LIDL is natuurlijk een multinational. De gewone man schikt zich hier maar naar. Mij wordt geen passend voorstel gedaan, maar een lullig bonnetje, zal ik zoals ik al eerder heb gememoreerd zal ik helaas in dit geval de media moeten opzoeken en u mij als klant kwijt bent.
Ps dit is geen persoonsgericht antwoord, maar ben vooral pissig op de organisatie

Alle klachten die gemeld zijn door DRDauwerse