Mijn Klacht:
1e klacht met uitleg : mail ontvangen dat ik uit mijn verzekering ben gezet wegens niet betalen : dit klopt.
Door een schuldsaneringstraject, en het wisselen van banken van de gemeente is de betaling/automatische incasso foutgelopen.
Gezien dat er zeker wel bereidwilligheid is en zeker ook de mogelijkheid om te betalen, en dit ook aangegeven te hebben in de eerste klacht ; op de site van Allianz staat dat je binnen een week een reactie krijgt. Niks gehoord. Uitleg : het telefoonnummer klopte niet meer , en de zaak is gesloten, U krijgt geen heractivering of nieuwe verzekering. Ik heb toen gevraagd of ik als wanbetaler bekend sta nu, antwoord : ik denk het niet (!!!!!).
Klopt ook weer niet. Ik sta wel degelijk geregisteerd. Ook heb ik toen de medewerker (!!!!) moeten uitleggen dat er nog een beroepmogelijkheid op hun eigen site staat (!!!), het klachtenformulier.
Dit kan toch niet !
Zojuist weer gebeld, hoe staat het ermee. Antwoord : we hebben nog een x aantal klachten openstaan/in behandeling, ik denk (!) dat u deze week antwoord krijgt.
Hier moet je het mee doen.
Ik hoop van harte dat alle telefoongesprekken zijn opgenomen en dat de klachtenfunctionaris een fatsoenlijke beslissing neemt, en contact met mij opneemt op het telefoonnummer wat ik in de 2e klacht heb vermeld.
Gewenste Oplossing:
Heractivering van mijn verzekering/wanbetalerregistratie weg. Zodat ik een verzekering heb, kan regelen zodat ik fatsoenlijk naar mijn werk kan en aldus ook aan mijn problemen kan werken ( bewindvoering/schulden )
