Allianz Direct Complimenten
In december 2024 is mijn fiets gestolen. Direct aangifte gedaan bij de politie en Allianz. Na een week nog niets gehoord te hebben gebeld; de medewerker van Allianz gaf aan dat het 6 tot 8 weken kan duren voordat mijn... Lees meer
Op 2 Mei 2024 kreeg ik schade aan mijn auto in Duitsland. De ANWB heeft deze auto pas een maand later gebracht bij de garage in Nederland. Begin juni heeft Allianz een expert ingeschakeld en sinds die tijd ben ik... Lees meer
Omdat mijn premie meer dan 20 euro per maand omhoog gaat heb ik een vraag over het opzeggen. Via de telefoon lukte nooit dus nu de chat gebruikt. Weer meer dan eem half uur gewacht en geen antwoord gekregen. Wel... Lees meer
In hun communicatie meldden ze dat een betaalverzoek van de premie via email toegestuurd zou worden en dat is niet gebeurd. Ik probeer hen daarop te wijzen maar via internet is dat niet mogelijk omdat hun server al 10 dagen... Lees meer
Na meer dan drie minuten met een computer te hebben gesproken. Kreeg ik te horen dat de wachttijd om een schade te melden 24 minuten was. Het is al vervelend als een ander je auto beschadig en dit maakt het... Lees meer
Ik had per ongeluk in mei een betaling over het hoofd gezien van mijn autoverzekering. Hierdoor is mijn autoverzekering opgeschort. Zodra ik de mail binnen kreeg op 16 juli heb ik gelijk betaald. Het is nu 3 dagen later en... Lees meer
Ik ben al sinds 10 juni 2024 bezig met het contact krijgen met de verkeersrechtbijstand. Tot nu toe heeft Allianz zelf geen oplossing gevonden. HET NUMMER IS GEWOON ONBEREIKBAAR. Ik wil z.s.m geholpen en in contact komen met de afdeling.... Lees meer
Onderwerp: Klacht over afhandeling van schadegeval en verplaatsing auto
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf deze e-mail om mijn ongenoegen te uiten over de wijze waarop mijn schadegeval is afgehandeld door Allianz Direct. Op vrijdag 24 mei heb ik een ongeluk gehad waarbij mijn... Lees meer
Kan niet eens mijn ingevulde schadeformulier per post opsturen!
Kan niet eens hun foonnummer vinden!
Alles moet via die waardeloze chat .
Mensen blijft daar weg. Ik ga ze ook gedag zeggen.
Totaal niet klantvriendelijk.
Je moet echt een software expert zijn. Lees meer
All risk verzekerd en Sinds half januari staat onze schade afhandeling op beoordeling. Geen enkele vorm van reactie na meerdere momenten aan de telefoon in de wacht gestaan. Klachten ingediend per mail en ook daar geen reactie op. Wij hebben... Lees meer