In maart 2022 heeft een verzekerde van Allianzdirect schade aan mijn stilstaand en geparkeerd voertuig gemaakt.
De bestuurder heeft alles toegegeven en om het snel af te handelen heb ik per e-mail foto's gestuurd en de rest van de gegevens zoals... Lees meer
Betaling deze maand gemist, herinnering ontvangen maar door trieste persoonlijke omstandigheden deze er doorheen geglipt. Opzegging op 6 juni ontvangen, vanmorgen drie kwartier aan de telefoon gezeten om de situatie meermalen uit te leggen, maar helaas is er niet overgegaan... Lees meer
Mijn zoon heeft schade gemaakt aan een scooter. Is er op gaan zitten en is omgevallen. 29 maart de foto's doorgestuurd..tis al toegekend maar nog steeds niks uitbetaald aan de tegenpartij! Elke week belde ik..begon met 4 weken vertraging..toen werd... Lees meer
Beste,
Ik heb 14 dagen geleden problemen gehad met mijn auto. Deze is spontaan in brand gevlogen op de oprit, vermoedelijk kortsluiting. In eerste instantie was Allianz Direct onbereikbaar, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Via de... Lees meer
Let op bij het afsluiten van een verzekering bij Allianz Direct!
Mijn schade is toegebracht door een andere partij en helaas, na 6 maanden! en aanleveren van een stapel bewijslast is er nog steeds niet uitbetaald en mijn claim is lopende.
Ongelooflijk,... Lees meer
Op 07-03-2022 heb ik een schade ingediend, door alle druktes van storm kan het uitlopen. Prima, alleen, deze schade was als gevolg van regenwater welke via een aanvoerleiding naar binnen is gekomen.
Echter heb ik tijdens een telefoongesprek aangegeven dat dit... Lees meer
Ik heb een schade gemeld bij Allianz die veroorzaakt is door de tegenpartij . Ineens krijg een verlengingsvoorstel voor mijn verzekering waarin 3 schadevrije jaren staan. Ik moet er minimaal 9 hebben. De tegenpartij heeft schuld erkend maar er wordt... Lees meer
Allianz direct is nooit bereikbaar. Heel slecht. Als je langs de wegstaat sta je gewoon 2 uur te wachten met pech of een ongeluk zonder geholpen te worden. Nog een keer half uur in de wacht gestaan en nog een... Lees meer
ik wil schade doorgeven: via de website kan ik niet bij het schademeldformulier, al 2 weken staat er oeps, de server is overbelast. op de chat reageert men niet vandaag
telefonisch krijg je niemand aan de telefoon Lees meer
Met storm 18-2 (was dat vlgs mij) deur en dakraam stuk offerte laten maken opgestuurd online 3 k eer gebeld tig keer gemaild kan 6 weken duren ik ben niet de enige?
Dat begrijp ik... Lees meer