Klacht: Verkeerde eindbestemming auto

Jasonmarga op 30 mei 2024 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Onderwerp: Klacht over afhandeling van schadegeval en verplaatsing auto

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf deze e-mail om mijn ongenoegen te uiten over de wijze waarop mijn schadegeval is afgehandeld door Allianz Direct. Op vrijdag 24 mei heb ik een ongeluk gehad waarbij mijn auto van achteren werd geraakt. Mijn auto werd opgehaald en naar een berging gebracht.

Op maandag werd mij gevraagd door te geven naar welke garage de auto moest worden gebracht. Later die dag ontving ik een telefoontje van een garage dat mijn auto bij de verkeerde garage stond. Ik heb direct contact opgenomen met Allianz Direct, waar mij werd verteld dat dit een fout van jullie was en dat het zou worden opgelost.

Tot mijn grote frustratie ontving ik de volgende dag opnieuw een telefoontje van de garage dat mijn auto nog steeds bij de verkeerde garage stond. Weer nam ik contact op met jullie en opnieuw werd mij verzekerd dat het geregeld zou worden en dat ik niets meer hoefde te doen. Echter, op donderdag 30 mei kreeg ik wéér een bericht dat mijn auto nog steeds niet bij de juiste garage staat.

Het is nu bijna een week sinds het ongeluk en mijn auto staat nog steeds niet op de juiste plek. Bovendien heb ik in deze periode geen recht op een leenauto, omdat deze pas beschikbaar is zodra mijn auto bij de garage wordt gemaakt. Dit heeft ertoe geleid dat ik zonder auto zit en niet naar mijn werk kan, wat voor mij grote problemen veroorzaakt.

Ik ben uiterst teleurgesteld in de afhandeling van mijn schadegeval en de herhaalde fouten die zijn gemaakt. Ik verzoek u dringend om dit zo snel mogelijk op te lossen en mijn auto naar de juiste garage te laten brengen. Tevens verwacht ik een passende compensatie voor de ongemakken en de extra kosten die ik hierdoor heb moeten maken.

Ik zie uw reactie en oplossing graag binnen twee werkdagen tegemoet.

Jason Margaretha
Oldegaarde 972C
0644084484
[email protected]
Polisnummer: DN113257110
Kenteken: NF650G

Ik verwacht de volgende oplossingen:

Directe verplaatsing van mijn auto naar de juiste garage: Zorg ervoor dat mijn auto onmiddellijk naar de correcte garage wordt gebracht, zonder verdere vertragingen.
Leenauto: Gezien de vertragingen en ongemakken verwacht ik dat er onmiddellijk een leenauto voor mij beschikbaar wordt gesteld totdat mijn auto gerepareerd is.
Compensatie: Een passende compensatie voor de periode dat ik zonder auto heb gezeten en de extra kosten die ik hierdoor heb moeten maken.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

2 weken geleden - Beste Jasonmarga, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Met vriendelijke groet, Anne-Roos Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jasonmarga