Klacht: Slechte bereikbaar en slechte afhandeling ivm verwarring Allianz en Allianz direkt

Luukvanbindsbergen op 04 januari 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

enorme slechte bereikbaarheid. Zowel telefonisch als op chat geen antwoord. Telefonisch meer dan 40 minuten aan de lijn gehangen en nog geen verbinding. Bij chat na kwartier nog geen antwoord. Dit in verband met een autoschade.. Heeft niets met drukte te maken want dit is al de derde keer in twee weken dat mij dit overkomt.
Probeer ze nog steeds te bereiken, maar hoe dan????

Gewenste Oplossing:

Laten ze maar per direkt bellen op 06-51382985 ( die wordt wel opgenomen.)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

1 jaar geleden - Beste Luuk, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. Wat kun je van ons verwachten? We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over veertien dagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten. Met vriendelijke groet, Anne Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Bericht van Allianz Direct

1 jaar geleden - Beste Luuk, zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over de klachten die je hebt ingediend. Hierover hebben wij naar mijn idee een prettig gesprek gehad. We hebben afgesproken dat ik de klachten kon gaan sluiten. Met vriendelijke groet, Lia Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door Luukvanbindsbergen