Klacht: Restitutie niet ontvangen

Sab-restitutie op 02 juni 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Ik ben al 7 weken bezig met Allianz Direct om mijn restitutie terug te krijgen. Ik heb een auto gekocht en deze 2 dagen op mijn naam gehad. De auto was niet goed en is terug gebracht naar de garage. Vervolgens een andere auto op mijn naam geschreven en ook bij Allianz. Netjes een mail gehad dat de verzekering is opgezegd van mijn 1e auto en dat ik een x bedrag terug zou krijgen. Na heel veel gebel (en ook gemaild) ben ik 7 weken verder en heb het nog steeds niet ontvangen. Mijn bankafschriften gestuurd om dit uit te wijzen maar gisteren ben ik weer terug gebeld met de mededeling het is overgemaakt en meer kan Allianz niet doen. De bankafschriften zijn niet leidend en dat was het. Heb gevraagd naar de procedure maar die was al doorlopen en alles was gecheckt en het is over gemaakt. Nou, mijn broek zakte af. Op welke manier kan ik dan aantonen dat ik het bedrag niet heb ontvangen, behalve met mijn bankafschriften? En hoe kan dit einde verhaal zijn vanuit Allianz? Dit moet toch verder uitgezocht worden?

Dat ik mijn restitutie ontvang eindelijk na 7 weken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

8 maanden geleden - Beste Sab-restitutie, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. Wat kun je van ons verwachten? We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over veertien dagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten. Met vriendelijke groet, Anne-Roos Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Reactie van de melder van de klacht Sab-restitutie

Reactie van de melder van de klacht Sab-restitutie

7 maanden geleden - Graag ontvang ik een reactie. Ben 3 maanden verder en heb het bedrag nog steeds niet ontvangen van mijn vorige auto. Graag ontvang ik een bewijs dat jullie het hebben overgemaakt. Ik heb ook bankafschriften gestuurd maar verder komen we niet. Ik wil graag mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Sab-restitutie