Klacht: niet betalen na aanrijding

Yoon Hee Bakker op 14 januari 2024 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben van achter aangereden in auto door klant van allianz direct. wij waren beide verzekerd.tegenpartij heeft geen schadeformulier naar allianz gestuurd want wist dat hij fout zat. er was ook een getuige maar die wordt gewoon genegeerd door allianz . ik moet bewijzen door snelheids controle dat deze buitenlandse {pool} te hard reed. onmogelijk hoe is het mogelijk dat je allebei verzekerd ben en toch betaald geen verzekering uit terwijl het voor ieder normaal denkend mens duidelijk is wie hier schuldig aan was.ze hebben zelfs geen info van de weg { smalle weg} gevraagd of situatie.
kom gewoon je verplichting na als verzekeraar en probeer er niet ten koste van de gewone man eronderuit te komen.
ga dit binnenkort via sociale media delen over deze verzekeraar als er geen oplossing komt of gedeeltelijk vergoeding.
vr. gr
r.p.m. bakker

Gewenste Oplossing:

betalen van de schade van 1800 euro of samen oplossing

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

10 maanden geleden - Beste Yoon Hee Bakker, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Met vriendelijke groet, Anne-Roos Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 20 februari 2024 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie Bakker,

Mijn excuses voor de verlate reactie op uw klacht. In verband met het mogelijk delen van privacygevoelige informatie, zal ik deze via de mail behandelen. U ontvangt dan ook van mij een reactie op het door u opgegeven e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Jasmijn
Klachtenbehandelaar Kifid, Complex Light | Schadecoach | Klachtenintake
Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag

Yoon Hee Bakker

Heeft op 29 februari 2024 om 14:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

In wat voor wereld leven we nu, als de schuld bij de verkeerde gelegd wordt en niet naar getuige geluisterd wordt.lijkt rusland wel, waar je je leven als eerlojke burger niet zeker ben.

Bericht van Allianz Direct

9 maanden geleden - Beste familie Bakker, Vervelend dat jullie niet tevreden zijn met de behandeling van de schade. Helaas is er voor een succesvolle aansprakelijkstelling voldoende wettig en overtuigend bewijs nodig. De behandelaar handelt naar aanleiding van de stukken die binnenkomen. Als dit niet voldoende is om aansprakelijkeheid te erkennen kunnen en mogen we helaas niet voor een schade betalen. Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor jullie heb. Als jullie hier vragen over hebben zijn jullie altijd om contact op te nemen via de telefoon (010-3006540) of chatfunctie van onze website (www.allianzdirect.nl). Met vriendelijke groet, Jasmijn Klachtenbehandelaar Kifid, Complex Light | Schadecoach | Klachtenintake Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag

Alle klachten die gemeld zijn door Yoon Hee Bakker