Klacht: Ik ben verzekerd all-risk bij Allianz en na een zwaar ongeluk kreeg ik totaal geen reactie of medewerking

Flieren op 29 juni 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Op 10 mei 2023 kreeg ik een zwaar ongeluk op de A50. Het was mijn schuld niet dus ik dacht goed verzekerd te zijn bij Allianz direct. Tot op de dag van vandaag (29-6-2023) heb ik niets vernomen van Allianz dan alleen dat mijn auto total-loss is (de expert van Dekra vond van niet??) en dat ik al die tijd op eigen kosten een huurauto moet rijden om naar mijn werk te komen. Op dit moment tevens een letselschade advocaat ingeschakeld maar ook hij ondervindt veel weerstand om een klant fatsoenlijk te behandelen.
De tegenpartij heeft schuld erkend en heeft om het leed te verzachten een bedrag gestort voor al die weken een huurauto te betalen. Dit was naar mijn mening de taak van mijn verzekeraar.

Schadeloosstelling van alle gemaakte kosten. Tevens lopen mijn ziekenhuiskosten nog gewoon door dus die zullen ze zeker nog moeten betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

Bericht van Allianz Direct

7 maanden geleden - Beste van Flieren, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. Wat vreselijk dat je betrokken bent geweest bij een zwaar ongeluk. Ik kan mij voorstellen dat dit een zeer heftige ervaring is geweest en flinke impact heeft op jouw leven momenteel. Daarom vind ik het vervelend je te moeten vertellen dat ik de klacht door moet sturen naar onze collega's die toegang hebben tot jouw dossier. Zij hebben geen toegang tot dit online portaal en zijn daarom niet in de gelegenheid om via deze weg op jouw klacht te reageren. Zij zullen persoonlijk contact met je opnemen. Ik hoop dat jullie spoedig tot een oplossing komen en zal dit dossier hierbij dan ook sluiten. Met vriendelijke groet, Anne-Roos Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Reactie van de melder van de klacht Flieren

7 maanden geleden - Zelfs mijn naam kunnen ze niet schrijven....ik heet Paul van Riek!!

Allianz Direct

Heeft op 03 juli 2023 om 10:24 geantwoord

Beste Paul van Riek,

Het spijt mij dat je het gevoel hebt dat wij jouw naam niet kennen. Vanuit privacy oogpunt houden wij de naam aan die je zelf opgeeft bij het plaatsen van de online klacht. In alle verdere correspondentie zullen wij natuurlijk jouw eigen naam aanhouden.
Ik hoop dat je er spoedig met mijn collega's verder uitkomt.

Anne-Roos
Namens het Allianz Direct Klachtenteam

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flieren

Heeft op 03 juli 2023 om 10:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik begrijp alle privacy problemen maar het komt bijzonder ongeïnteresseerd over na een zeer zware klacht zoals die van mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Flieren