Klacht: Geen reactie, geen hulp bij schade

cesarmario op 25 februari 2024 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

All risk verzekerd en Sinds half januari staat onze schade afhandeling op beoordeling. Geen enkele vorm van reactie na meerdere momenten aan de telefoon in de wacht gestaan. Klachten ingediend per mail en ook daar geen reactie op. Wij hebben zelf de schade moeten betalen omdat we afhankelijk zijn van deze auto(kinderen) wij zijn nog steeds aan het wachten op een terugbel verzoek.

Gewenste Oplossing:

De schade en de ontstane onnodige extra kosten afhandelen. En telefonisch contact.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Allianz Direct

9 maanden geleden - Beste cesarmario, Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren. Helaas lukt het ons niet om je verzekering te vinden op de gegevens die je gegeven hebt. Graag ontvangen we aanvullende gegevens om je verzekering erbij te pakken. Bijvoorbeeld het polisnummer, schadenummer of kenteken. Dit mag als reactie op deze klacht, maar dit kan je eventueel ook sturen naar [email protected] . Zodra wij deze gegevens ontvangen hebben, kunnen wij voor je aan de gang. Met vriendelijke groet, Bas Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door cesarmario