Klacht: betaling

mahmoud masoud op 25 juni 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

ik moest deze bedrijf elke week meerde keer bellen over mijn factuur en elke keer ze beloven dat ze gaan dat voor mijn aanpassen maar geboord dat niet en ze beloven dat ze gaan me terug bellen geboert dat ook niet ,ik ben bijna 3manden met hun bezig en nog steeds geen antwoord

ik wil dat ik terug gebeld wordt of dat ze gaan mijn factuur aanpassen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mahmoud masoud

9 maanden geleden - Hallo ik wordt nog niet gebeld van bedrijf En ik zie dat ze hebben mijn verzekering hoog gezet zonder reden ik probeer hun bellen ze nemen niet op ik probeer ze te cheten ik schrijf mijn probleem ook geen reactie

Reactie van de melder van de klacht mahmoud masoud

9 maanden geleden - Ik heb het gevoel dat dit bedrijf me oplicht Want elke keer dat ik probeer te bellen wordt mijn verzekering verhoogd

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 01 augustus 2023 om 11:01 geantwoord

Beste Masoud,

Wij hebben contact met jou proberen te nemen, echter kunnen wij jou niet te pakken krijgen. Hierbij zien wij dat op één van de dagen waarop wij jou contacteren de verzekering op is gezegd. Mocht je nog graag de polis met ons door willen nemen, horen wij graag wanneer dit het best voor jou uitkomt. Ik hoor heel graag van je.

Endi
Namens Allianz Direct klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door mahmoud masoud