Klacht: Autoschade 2011

Wehab op 22 januari 2012 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige jaar een schadeformulier ingevuld voor mijn auto , omdat er schade is aangebracht aan mijn auto. heb duizend keer gebeld en brieven gestuurd. Ze beloofde mij te bellen of te mailen. Nog steeds heb ik niets van hun gehoord, geen brief, geen telefoon en geen email. Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds aan het wachten. De medewerkers waren niet zo vriendelijke tegen over mij. Ik heb zelf 8 jaar schade vrije.

Gewenste Oplossing:

Ik zou al tevreden zijn als zij mij hadden laten weten dat ze er mee bezig zijn. Gewoon brief sturen dat ze mijn brief hebben ontvangen en hier mee bezig zijn. En mijn autoschade verzekeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 02 augustus 2012 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

23-01-2012 is door Allsecur een schade uitkering gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Allianz Direct beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door