Klacht: Allianz heeft gezegd dat mijn klacht is opgelost. Dit is totaal niet waar en ik zit nog steeds met een schade die nog steeds niet is afgerond .

Flieren op 26 juli 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Allianz Heeft op dit moment mijn klacht niet opgelost.
Mijn auto is total-loss verklaard door Allianz maar kan hem niet vrijgeven doordat het portal daarvoor niet werkt.
Ik bel ook niet meer want dat duurt mij te lang. Wachttijden van 2-3 uur zijn daar vrij normaal
Ik begrijp niet dat dit soort praktijken in Nederland worden gedoogd .
Zwaar ongeluk buiten mijn schuld gehad.
Dacht goed verzekerd te zijn.
Zit nu met torenhoge kosten.
Allianz werkt totaal niet mee terwijl ik er wel voor heb betaald.
Allianz kan alle kosten verhalen op de tegenpartij.
Moet nu een dure lening nemen voor een auto die ik nodig heb voor mijn werk.

Beste Allianz, hoe lang gaat dit nog door?

Gewenste Oplossing:

Als de portal van Allianz weer werkt dan kan ik mijn auto afmelden en kunnen we alles afronden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

Bericht van Allianz Direct

1 jaar geleden - Beste, Mijn excuses dat je eerdere klacht gesloten is. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb meerdere mensen gebeld. De expert van DEKRA gaat zo snel mogelijk contact met je opnemen over jouw auto. Dit zal vandaag of morgen zijn. Met vriendelijke groet, Jasmijn Klachtenbehandelaar | Schade Coach

Bericht van Allianz Direct

1 jaar geleden - Beste, We spraken elkaar zojuist aan de telefoon om nog even na te gaan of alles gelukt is met betrekking tot de expert. Fijn dat alles gelukt is en bedankt voor je geduld. Ik ga de klacht hierbij sluiten. Met vriendelijke groet, Jasmijn Klachtenbehandelaar | Schade Coach

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 31 juli 2023 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Flieren is in contact gebracht met de expert om zo de totalloss afwikkeling af te ronden. Namens Allianz Direct zijn er excuses aangeboden voor wachttijden.

Alle klachten die gemeld zijn door Flieren