Klacht: Allianz Direct volkomen onbereikbaar

Ans Roest op 21 juli 2023 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Ik wil afstemmen over de schade. Ik probeer via telefoon en chat, maar krijg geen enkele reactie, alleen een virtuele aan de telefoon die mij nu al een half uur in de wacht houdt met de woorden dat ze ook bereikbaar zijn via chat…. Maar via Chat krijg ik GEEN enkele reactie….

Ik wil zsm contact over mijn schade.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

Bericht van Allianz Direct

8 maanden geleden - Beste Ans, Wat vervelend dat je zo slecht contact met ons hebt kunnen krijgen. Wij vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de bereikbaarheid van Allianz Direct. De afgelopen tijd hebben we inderdaad te maken met lange wachttijden op onze telefoon- en chatkanalen. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om niet goed bereikbaar te zijn. Wij doen er daarom op dit moment alles aan om onze bereikbaarheid te verbeteren en onze wachttijden te verkorten. Zo zijn wij druk bezig met het werven en opleiden van nieuwe medewerkers en wordt er ruimer ingeroosterd op dagen waarop we drukte verwachten. Dit neemt niet weg dat jij hier geen hinder door had moeten ondervinden. Helaas is dit in jouw geval toch gebeurd. Graag bieden wij jou onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren toen je met ons in contact wilde komen. Wij hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen en zullen ons daarvoor blijven inzetten. Ik ben in je dossier gedoken en zag dat je kort na het indienen van je klacht, contact hebt gekregen met een van mijn collega's op de chat. Heeft hij jouw vragen naar tevredenheid beantwoord? Je kunt dat hieronder doorgeven. Zo niet, dan neem ik nog even contact met je op. Met vriendelijke groet, Jasmijn Schade Coach | Klachtenbehandelaar

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 08 augustus 2023 om 14:31 geantwoord

Beste Ans,

Op 26 juli reageerde ik op je klacht met de vraag of mijn collega je inmiddels goed geholpen heeft. Tot nu toe heb ik helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Als je nog hulp nodig hebt, zou dit dan kunnen aangeven? Dan neem ik uiteraard contact met je op.

Bij geen reactie na 14 dagen sluit ik deze klacht.

Jasmijn
Schade Coach | Klachtenbehandelaar

Bericht van Allianz Direct

7 maanden geleden - Beste Ans, Helaas heb ik geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je dus adequaat bent begeleid door mijn collega op 21 juli. Ik sluit hierbij dan ook deze klacht. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan ben je altijd welkom op onze chat of in de telefoonlijn. Met vriendelijke groet, Jasmijn Schade Coach | Klachtenbehandelaar

Ans Roest

Heeft op 22 augustus 2023 om 13:39 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil graag duidelijkheid. Iedere keer vragen ze om de bon van de oude fietsendrager die ik niet heb. Met Stefan besproken de nieuwe bon in te sturen en dan vragen ze opnieuw om de oude bon. Ook willen ze een factuur, die ik nooit ontvangen heb, omdat deze organisatie alleen een bon geeft en GEEN factuur.... Hier staat letterlijk hetzelfde op : BTW GARANTIE OMRUILEN BEDRAG etc... Waarom willen jullie dat dan. Hier staat alles toch duidelijk op?

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Roest