Klacht: Slechte kwaliteit taartsnijder

op 19 september 2013 over allesvoortaart.com in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw

Wij hebben bij jullie een bestelling gedaan waaronder een taartsnijder om de taart in lagen te snijden.

deze was na 1 keer gebruiken al stuk.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over allesvoortaart.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over allesvoortaart.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door allesvoortaart.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat allesvoortaart.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

allesvoortaart.com

Heeft op 23 september 2013 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer de Vos

U heeft uw klacht eerder aan ons doorgegeven via de mail. Deze hebben wij wel ontvangen maar door een technische fout heeft u hier geen bevestiging van ontvangen.

U heeft ons gemeld dat de taartsnijder na enkele keren gebruik stuk was en hierover hebben wij zojuist telefonisch contact met u gehad.

U gaf aan dat het mes van de snijder is gebroken. Wij vinden dat uiteraard heel vervelend en hebben hierover contact opgenomen met de leverancier. Zij bieden u een nieuwe aan en deze zult u morgen in huis hebben.

Omdat wij het product aan u geleverd hebben en er helaas iets mis is gegaan met de afhandeling bieden wij u een cadeaubon aan t.w.v. 10 euro. Deze ontvangt u binnen 4 dagen per post.

Mocht u nog vragen hebben of niet tevreden zijn met de oplossing horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Reyan Mecking
allesvoortaart.com

Alle klachten die gemeld zijn door devos989