Klacht: Kortingscode

op 15 oktober 2013 over allesvoortaart.com in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Ik heb een kortingscode van jullie ontvangen en een cadeaubon van een collega omdat ik veel van bakken hou.

Toen ik deze wilde gebruiken moest ik kiezen welke code ik wou gebruiken en kon ze niet beiden besteden.

alsnog dit verschil

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over allesvoortaart.com

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door allesvoortaart.com in behandeling genomen

Bericht van allesvoortaart.com

6 jaren geleden - Wij betreuren dat u een klacht heeft over ons bedrijf. Wij stellen hoge waarde aan onze service en producten.Op dit moment kunnen wij u mededelen dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en zullen dit probleem uitzoeken.Wij komen zo spoedig mogelijk met een oplossing.Excuses voor het ongemak.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat allesvoortaart.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

allesvoortaart.com

Heeft op 16 oktober 2013 om 21:15 geantwoord

Beste meneer/mevrouw

Een medewerker van de klantenservice heeft vandaag contact met u opgenomen maar u was helaas niet bereikbaar.

Wij hebben uw probleem intern uitgezocht en moeten u helaas mededelen dat dit inderdaad niet mogelijk is. Ons systeem accepteert slechts 1 code per bestelling. Wij zijn aan het uitzoeken of hier andere mogelijkheden voor zijn maar tot op heden hebben wij hier nog geen oplossing voor.

Omdat een cadeaubon al betaald is en het gewoon geld is willen wij dit voor u graag in orde maken. U kunt de bestelling gewoon plaatsen en de kortingscode invoeren. Wanneer u ons uw ordernummer heeft doorgestuurd zullen wij de prijs in het systeem aanpassen en zult u de juiste factuur ontvangen.

Op dit moment kunnen wij u alleen deze oplossing bieden en hopen dat u hiermee tevreden bent.

Joost Verhoeff
Allesvoortaart.com