Klacht: Bezorgkosten worden niet vergoed

Peets7 op 03 juli 2021 over Allesmarine in de categorie Algemeen, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de wet moet een webshop de bezorgkosten terug betalen bij retour van de gehele order. Allesmarine.nl houdt zich niet aan de wet. Wij hebben een artikel besteld en binnen 14 dagen retour gestuurd (op eigen kosten dat is prima, dat je bij retour zelf voor kosten van de retour zorgt). Maar het gaat om de bezorgkosten. Wij kregen de betaling van het artikel direct terug, echter niet de bezorgkosten van 4,95. Mail hierover gestuurd. Wij krijgen tot op heden geen antwoord terug hierover. Feedback company ingeschakeld, hopelijk komen zij met een antwoord en anders via deze site!

Gewenste Oplossing:

De webshop dient zich aan de wet te houden. Wanneer een complete order retour gaat, dient men de bezorgkosten van de order ook terug te betalen aan de consument.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allesmarine

Reactie van de melder van de klacht Peets7

3 jaren geleden - Je hebt onlangs een klacht gemeld over Allesmarine. Helaas neemt Allesmarine jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allesmarine nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Peets7

3 jaren geleden - Let op, je hebt altijd recht op terugbetaling van de bezorgkosten wanneer deze zijn berekend, wanneer je de gehele order retourneert aan een webshop. Nadat we Feedbackcompany hadden ingeschakeld (site die de reviews verzorgd), heeft Allesmarine gereageerd en de bezorgkosten terug betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Peets7