Mijn Klacht:
Ik heb maanden lang contact proberen op te nemen over een bezorgbundel die ongevraagd en zonder mij weten al voor het 3de half jaar werd geincasseerd. Telefonisch en per mail werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.Ik heb alles betaald en nog krijg ik een incassobureau op mijn nek. Ik heb al zoveel tijd hieraan besteed. Ik ga nooit meer winkelen in AH!!!!
Gewenste Oplossing:
Voor mij geldt dit niet meer maar mijn tip is los een probleem op als je benaderd wordt en stuur niet de klant van het kastje naar de muur. En kijk voortaan eers,t ik ben al jaren een klant die heel veel geld uit geeft in jullie winkel en benader klanten vriendelijk i.p.v. dreigend.

