Klacht: Alles fout bij de bank

op 14 maart 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb een krediet van €2500 aangevraagd en getekend maar krijg €5000 krediet.
Ik betaal al 3 jaar verkeerde inboedelverzekering.

Met beide klachten naar de bank gegaan en met 10 verschillende afdelingen, en 71 telefoontjes verder in me ongelijk gesteld, zelfs na een officiele klacht.

Ik ben verder gegaan en na 2,5-3 jaar krijg ik gelijk. Het is fout van medewerker van de bank geweest en die medewerker is reeds niet meer werkzaam binnen de bank.

Ik heb geen excuses gekregen of sorry.

Ik ben de bank helemaal zat.
Ik wil heel nederland laten zien wat de bank afgelopen 3 jaar met mij heeft gedaan. Tot op heden heb ik me rustig gehouden maar de bank is zo wisselvallig.

Ik heb meer als 116x gebeld met de bank en gespreken van altijd wel langer dan 20 minuten tot zelfs 1,5 uur. Allemaal terug te zien in de blogs in de systemen en teve s heb ik alle gesprekken screenshot gemaakt.

Het loopt al 3 jaar.

Financiel schadeloos stellen!!
Verzekering met terugwerkende kracht terug betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Goed je telefonisch gesproken te hebben. Ik heb contact gehad met de afdeling die je al lopende officiële klacht in behandeling heeft. De klachten die we telefonisch besproken hebben wijken hier te veel vanaf, waarom er gekozen is om nog een officiële klacht te starten. Uiteraard ontvang je hier een bevestiging van. Voor beiden klachten krijg je een klachtenbehandelaar en een contactnummer. Uiteraard zullen beide klachtenbehandelaars ook met elkaar contact hebben, zodat dit niet totaal langs elkaar heen loopt. Vragen of opmerkingen over de inhoud van de klachten kun je het beste met de klachtbehandelaar bespreken. Mocht je vragen voor mij hebben, kun je deze uiteraard via het forum stellen. Groeten, Janwalter

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 31 mei 2017 om 08:32 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare de klacht op 14 maart in behandeling genomen. Vervolgens zijn er 2 klachten ingediend. De klant krijgt hierover schriftelijk bericht vanuit onze klachtenafdeling. Als de klant nog vragen heeft, dan kan hij onder vermelding van het klantnummer, contact opnemen met de klachtbehandelaar. De gegevens van de klachtbehandelaar staat in de brief die eerder verstuurd is.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabdi