Klacht: Alles doet t niet meer

op 30 juni 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bijna 2 jaren van ellende nu helemaal geen tv internet en telefoon. Al 3 dagen mobiel aan t bellen met fyber. We hebben 5 werkdagen om op uw klacht te reageren is het antwoord van fyber. Ze laten je gewoon stikken en wachten. Woensdagochtend gemeld dus wordt pas a.s. dinsdag dat ze er op afstand naar gaan kijken. Wat een verschrikkelijke moeilijk bereikbare onmenselijke en onbetrouwbare provider is fiber. In juli zijn we van ze af. Omdat we ons contract hebben beeindigd per eind juli gaan ze zo met je om.

Gewenste Oplossing:

Als t opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 04 juli 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kies geen fiber