Klacht: Allergie

op 13 juli 2016 over freshona in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Freshona
Ik wil graag een klacht in dienen over het product Appelmoes van Freshona. Ik (Isabella Wils) heb een zware kaneel allergie. Toen ik op de verpakking bij de ingrediënten van jullie appelmoes keek, stond er geen kaneel bij. Ik heb vervolgens de appelmoes gegeten. Na het eten kreeg ik een heftige allergische reactie. Ik heb naast mijn kaneel allergie geen andere allergiën, dus er moet kaneel in de appelmoes hebben gezeten! Ik wil graag een verklaring waarom er geen kaneel bij de ingrediënten vermeld staat. En dat of het product of de etiket aangepast wordt om eventuele volgende incidenten te voorkomen. Alvast bedankt!
Groeten
Isabella Wils

Gewenste Oplossing:

Als het product of etiket is aangepast. En als ik persoonlijk een verklaring krijg voor waarom er geen kaneel tussen de ingrediënten staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over freshona

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over freshona nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabella Wils