Klacht: Alleen linker deur open

op 09 september 2016 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Gister wilde ik in de bus aan de Huslystraat instappen en de rechterdeur bleef dicht…Ik draag rechts een pols brace maar LINKS een arm brace die ik mijn leven lang zal moeten dragen. Doordat de deur rechts dan niet open is heb ik niets om beet te pakken om in de bus te stappen. In de winter gebeurt dat vaker en dat doen ze vanwege de kou. Maar nu hartje zomer is dat niet nodig. De chauffeur was hevig in gesprek met een passagier op de eerste stoel en zag en hoorde mijn verhaal niet. Het enige wat hij zei hou u vast ik ga rijden….Alle chauffeurs wachten tot ik zit, ben ik altijd heel blij mee. Ik dacht eerst laat maar. Maar ik ergerde me er wel aan. Een vorige keer zei de chauffeur sorry mevr. ik zag niet dat uw arm zo is ingepakt. Jammer, hoop dat ze allemaal allebei de deuren openen. Anders ga in achter instappen , daar gaat altijd alles open . Dit wilde ik even kwijt. Verder een heel tevreden klant. Dit is een verzoek, geen klacht maar melding dat ze kijken wie en wat er instapt.

Eigenlijk ben ik altijd tevreden....Ik ben aardig tegen de chauffeurs en zei tegen mij.....Alleen als de deur voor de helft open gaat ben ik niet blij....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur5tje