Klacht: alle bussen zat vol

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dinsdag 20 september stond ik van 07.20 bij vallaat in Drachten. Te wachten op lijn 314 die om 07.25 zou komen. Maar die zat vol dus ik wachtte op de volgende maar die zat ook vol. Toen kon ik uiteindelijk de bus nemen van 07.45. En daar kon zelf niet iedereen in die te wachten stond op de lijn naar Groningen. Er kwamen geen extra-liners of iets. Hier door kwam ik een halfuur te laat op school. Omdat ik dus ook niet mijn aansluiting in Groningen haalde en dus moest lopen. Die zelfde week moest ik weer naar school om de zelfde tijd en kon niet weer te laat komen en ben ik dus eerst met de bus van vallaat naar knobbeldorfsplein gegaan en daarna de 314 door naar Groningen gepakt. Ik was blij dat ik dat had gedaan want hij zat toen al gelijk vol en konden er bij splitting en vallaat er geen mensen meer bij..

Als ik gewoon bij vallaat kan opstappen zonder dat ik bijna 98% kans heb dat ik niet meer in de bus kan omdat hij gewoon vol is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 16:06 geantwoord

Beste Sharon,

Wat balen dat je door drukte een aantal keer niet met de eerste bus mee hebt kunnen reizen. Ik heb je signaal doorgestuurd naar de regio zodat er daar naar gekeken kan worden.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door SharonIreneD