Klacht: algemene bevinding bungalow

op 16 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

afgelopen weekend vierden wij ons 45 jarig huwelijk op jullie park in Zandvoort. Bij aankomst vielen jammer genoeg al gelijk een aantal dingen optegen. Vandaar dat wij via deze weg ook een klacht willen indienen.

Toilet was smerig. Daar er 3 kleine kinderen aanwezig waren, was dit een zeer onprettige situatie.

Badkamervloer lag vol water.

Traphekje niet aanwezig. In map staat vermeld dat er via de receptie wel een traphekje te verkrijgen is. Bij receptie geen traphekjes aanwezig omdat deze zijn afgekeurd. Kwalijke zaak vinden wij!

CV-ketel stond in storing, koud water. Is tijdens verblijf opgelost.

Kozijnenramen sluiten niet goed af. Ruit schuifpui lek, je kunt er niet meer doorheen kijken. De gordijnen stonden ’s avonds bol door tocht langs de ramen.

Koelkast zat een klopgeest in. Om de 3 uur maakte de koelkast een vreselijk lawaai, ook ’s nachts wat wat heel naar was, lag stijf in bed van de schrik. De medewerker van het park wist er eerst geen raad mee. Is zaterdagavond pas opgelost.

Al met al heeft dit een behoorlijke stempel op ons verblijf gedrukt,wat een feestelijk weekend moest worden met onze (klein)kinderen. Het heeft ergernis veroorzaakt. We vonden deze bungalow niet VIP-waardig.

In ieder geval een reactie terug van uw kant, omdat wij van de melding door de receptie geen mail van u hebben ontvangen, terwijl dit ons wel was toegezegd. Wel hebben wij als tegemoetkoming mogen midgetgolfen.

Voor deze ongemakken en de niet VIP-waardige bungalow, zien wij graag een financiele tegemoetekoming, daar wij hiervoor hard hebben gespaard.

Wij zien uw reactie graag zo snel mogelijk tegemoet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 september 2018 om 09:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door r.pijper@planet.nl