Klacht: Voor derde keer op rij krant op zaterdag niet ontvangen

deoudebal op 23 april 2022 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Wederom geen zaterdag krant ontvangen . krijg alleen maar te horen sorry voor het ongemak betaling wordt met 1 dag opgeschoven. Dat is toch een lachertje heb een weekend abonnement en de krant op zaterdag is het duurste en dan wordt je gecompenseerd door de volgende betaling 1 dag op te schuiven ? En krijg ook te horen als je dan eindelijk een medewerker kan spreken dat ze kijken wat ze eraan kunnen doen. Lijkt mij niet zo ingewikkeld bezorgdienst bellen en zorgen dat die bezorger voorkomt dat er nog klachten komen en anders kan hij gaan. Als ze alleen kijken veranderd er niets en dat blijkt ook omdat ik al 3 keer op rij de krant op zaterdag niet heb ontvangen. En waarom wordt de krant niet alsnog nabezorgd zoals vroeger gebeurde? Als ik hem los koop betaal ik € 3,95 en ik wordt gecompenseerd met betaling 1 dag opschuiven belachelijk

Dat de krant vanaf nu (eigenlijk vanaf het begin) netjes op zaterdagmorgen uiterlijk 8 uur zoals vermeld bij de bezorgtijden bij mij in de brievenbus zit.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deoudebal