Klacht: vakantiebezorging

op 28 juni 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

wij hebben vakantie service aangevraagd voor de periode van 13-06-2020 tot en met 25-06-2020 ook door jullie bevestigd d.d. 14 mei 2020.
afleveradres G,F.M. Steenland, receptie Bospark de Schaapskooi, centrumweg 5, 8162 PT EPE.
De datums 13-06 15-6 en 16-06 geen krant ontvangen, hierover gebeld op 15-6 en zou weer geregeld worden op 17-06 wel krant ontvangen het probleem was omdat er geen sticker op zat maar ze zijn wel bezorgt op ons eigen huisadres, van af 17-06 wel de krant ontvangen tot 24-06 weer gebeld en het zou worden opgelost 25-06 weer geen krant ontvangen.
daarna thuis gekomen op 26-06 weer geen krant ontvangen, 27-06 lag de krant weer in de bus, conclusie jullie vakantie service werkt niet, wij hebben 5 keer de krant zelf moeten kopen wel 3 keer bezorgt op ons huisadres daar hadden wij niets aan, hiervoor willen wij wel gecompenseerd worden

Als wij gecompenseerd worden, en jullie aangeven bij de aanvraag voor vakantie service wij een keuze hebben van sticker op krant op niet.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steenlandjes@kpnmail.nl