Klacht: Omzetten abonnement

op 18 maart 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Reeds meer dan 40 jaar ben ik abonnee. Nu wil ik mijn papieren abonnement omzetten naar een digitaal abonnement. Ik word nu opeens gehouden aan een opzegtermijn van drie maanden omdat ik per kwartaal betaal.
Wettelijke opzegtermijn is 1 maand!!
Ik wil dat dit gehanteerd wordt,

Opzegtermijn en factuur aanpassen naar één maand en dan omzetten.
Maximaal opzeggen per 1 april!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht AvdVB

2 weken geleden - Dit krijg ik van het ADUW ABONNEMENTSGEGEVENSAbonneenummerSoort abonnementStartdatumLooptijdBetaalperiodeBedrag incl. BTWKorting %Bankrekening 29791781AD Digitaal Inclusief Topics.11-7-202036 maanden Na de looptijd geldt het reguliere tarief.3 maanden€ 54,14 per betaalperiode10 % ten opzichte van het reguliere abonnementstarief. Jaarlijkse prijsindexatie is van toepassing. Houd u er rekening mee, dat de prijsindexatie kan zijn toegepast vóór de eerste levering.INGB6676 (automatische incasso)Digitaal lezenAfhankelijk van uw abonnementsvorm kunt u het AD op verschillende manieren digitaal lezen. Op ad.nlservicedigitaal vindt u informatie over al onze digitale producten. Om toegang te krijgen logt u in met uw e-mailadres 'ansvanderven2@GMAIL.COM' en uw wachtwoord.Uw wachtwoord niet meer bij de hand? Via ad.nlwachtwoordvergeten kunt u direct een nieuw wachtwoord aanvragen.Algemene abonnementsvoorwaarden De algemene abonnementsvoorwaarden kunt u vinden op ad.nlabonnementsvoorwaarden. Het herroepingsrecht van 14 dagen is van toepassing, u kunt het herroepingsformulier vinden op ad.nlserviceuw-abonnement-herroepen.KlantenserviceUw gegevens wijzigen, een bezorgklacht doorgeven of tijdelijk de bezorging stopzetten tijdens uw vakantie? Dat regelt u eenvoudig door in te loggen op ad.nl en verder te klikken naar 'Klantenservice'. Het AD biedt u 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie en service via ad.nlservice.U kunt ook contact opnemen met de Klantenservice via telefoonnummer 088-050 50 50, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00-17.00 uur. Wij zijn u graag van dienst!Ik wil eerst die klacht afgehandeld zien. Wat te doen?

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvdVB