Mijn Klacht:
Het is een onderdeel van het AD abonnement: Een niet bezorgde krant. Het blijft ellende en ik ben het eigenlijk spuugzat. Ik vind het bovendien zeer kwalijk dat jullie gewoon ontzettend moeilijk te bereiken zijn. Terwijl je dag en nacht een nummer kan bellen om een abonnement af te sluiten.
Het staat een beetje arrogant naar je klanten toe.
Heb een mooie geschiedenis lopen bij jullie, maar het loopt nu weer de spuigaten uit. Dagelijks is de krant te laat of veel te laat. En nu in het weekend vraag ik me af of de prijs van een niet bezorgde weekend krant écht wordt verrekend of dat de betaling gewoon doorschuift. Ik hoop dat een echte verrekening van kracht is, want de weekend krant is behoorlijk duurder dan een doordeweeks exemplaar.
Bovendien heeft deze bezorger nog de brutaliteit gehad om met de kerstgratificatie een tweede persoon mee te nemen waarvan hij vond dat die ook door mij betaald moest worden!! Volgend jaar komt de hele familie zeker mee….. Sorry voor mijn vooringenomenheid, maar ik heb het zo ontzettend gehad met manier waarop jullie NIET met klachten omgaan.
Ik hoor graag een reactie van jullie, want het loopt de spuigaten uit.
Met vriendelijke groet,
Cobi Smit
[email protected]
p.s. aan het einde vind ik een regel dat je € 2,50 moet betalen voor een het melden van je klacht in brief vorm. Hoe durven jullie? Jullie blijven in gebreken, niet jullie klanten!!!
Gewenste Oplossing:
Een goede bezorger die op tijd is, die geen drijfnatte krant in de brievenbus gooit en die iedere dag de krant komt bezorgen en in het weekend niet de zaterdagse bijlage vergeet.
En voor de overlast laat ik de compensatie aan jullie over en dan wil ik zelf beoordelen of ik mij daarin kan vinden of nu definitief stop met mijn abonnement.
Gezien de historie, zou daar wel iets behoorlijks tegenover moeten staan!


