Klacht: bezorging en reactie hierop

op 18 maart 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Goede middag Marloes de Boer.
Maandag 16 maart 2020.
Om half tien normaal AD oprapen uit de gang. Helaas geen AD maar Volkskrant. Gelijk klantenservice gebeld. Jongeman: u moet een ander nummer gebruiken maar ik zal het doorgeven, misschien kan hij nabezorgd worden als er nog een is of over de post. Over de post krijg ik OUD nieuws dus dat niet doen maar TOCH over de post ontvangen. U had beter de 2,95 kunnen terugstorten. Verder met jongeman. Kunt u mij bonnen sturen want ik heb de laatste maanden al 13,40 euro betaald door bezorgklachten (bijna een maandabonnement). Maar dat ging niet. Normaal krijg ik een mail of brief met excuses en dat de betaling een dag is opgeschoven maar deze keer niets bevestigd. Heb ik daarvoor een 3 jarig contract afgesloten ?
Tot welke datum loopt dat contract nu ?
Allemaal voor het AD prima maar ik heb een afspraak en wil (moet) iedere dag op tijd het AD ontvangen en niet nogmaals in de winkel betalen en smorgens naar de winkel moeten. VIND U DAT OOK NIET MARLOES ????
Ik verneem graag schriftelijk of per mail van u.

Als ik in ieder geval de bonnen ontvang uit voorzorg dat de bezorging weer in de fout gaat en het door mij bijbetaalde bedrag wordt teruggestort.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht mijnheer bronmans

2 weken geleden - Ik krijg een mail dat er een account is aangemaakt: gebruikersnaam: mijnheer bronmans

Reactie van de melder van de klacht mijnheer bronmans

2 weken geleden - Ik kreeg een mail dat er een account is aangemaakt voor mij en ook een mail dat mijn klacht niet in behandeling wordt genomen. Doe ik iets niet goed ? Ben ook niet zo goed bezig met computer. Graag toch de behandeling.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mijnheer bronmans

1 week geleden - Wanneer behandelt u dit. Wat moet ik met een account wat u heeft aangemaakt ? Mijn telefoonnummer is 010-4227891. Bevestiging heeft u voor ontvangst afgegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door mijnheer bronmans