Klacht: Bezorging

Hans Mak op 17 april 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Algemeen Dagblad klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 17 april 2021

Herhaaldelijk is de zaterdagkrant niet bezorgd, wat de klant als onacceptabel ervaart. Ondanks een digitale melding en de reactie van het bedrijf om het abonnement met één bezorgdag op te schuiven, blijft de klant de voorkeur geven aan een papieren krant in het weekend. De klant heeft inmiddels een los nummer aangeschaft, wat duurder is dan de kosten van een bezorgdag.

Mijn Klacht:

Voor de derde keer in 1 jaar is mijn zaterdagkrant niet bezorgd. Ik heb dit digitaal gemeld en u reageert dat dit bekeken is, dat mijn abonnement met 1 bezorgdag wordt opgeschoven en ik de krant digitaal kan lezen.Dit is voor mij geen afdoende oplossing: ik wil in het weekend graag een papieren krant lezen; voor het overige heb ik al een digitale klant. Ik heb nu een los nummer voor EUR 3,95 gekocht. Dit is duurder dan 1 bezorgdag.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek u het abonnement met 2 bezorgdagen op te schuiven en de bezorging hierop aan te spreken. Overigens wordt de krant elke zaterdag pas rond 10 uur bezorgd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM