Klacht: Abonnementstarief

op 11 februari 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb nu een abonnement voor de papieren krant plus digitaal en wil dit omzetten naar alleen digitaal. Op de site kan ik kiezen voor wijzigen abonnement en dan kom ik op €12 per 4 weken voor het eerste jaar.
In het eerste telefonisch contact hierover werd mij verteld dat ik alleen digitaal kon afsluiten voor een vaste periode van 3 jaar. Ik heb toen direct opgezegd. Vreemd genoeg is alleen de opzegging vermeld in het logboek van dat telefoongesprek. Op de chat heeft ene Johnny mij goed geholpen en verteld dat dit onzin is. Ik kon die opzegging ongedaan maken en verlengen met digitaal voor €12 per 4 weken voor een jaar. Daar moest Ik deze week de klantenservice over bellen omdat hij nog niet in het logboek kon kijken.
Vandaag aan de telefoon wordt mij verteld dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt. Ik moet ruim €16 per 4 weken betalen. Je wordt bij het AD dus gestraft voor het feit dat je al lang klant bent. Ik ben erg ontevreden over de service van het AD. Ik ga uitzoeken welke krant mij ook goed bevalt en dan stop ik bij het AD.

Ik ben tevreden als ik het online genoemde tarief van €12 per 4 weken voor de digitale krant ga betalen met een looptijd van een jaar.
Verder moeten de abonnementtarieven voor bestaande klanten op de site komen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dubbeltje61