Klacht: Aldrie weken geen folders we krijgen met de hele straat zelfs geen antwoord

M. De wildt op 11 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/ mevrouw de Wildt, Hartelijk bedankt voor uw bericht. De melding is besproken met de bezorger. Hopelijk is het niet bezorgen van de folders ondertussen opgelost. Mocht er toch nog iets mankeren aan de bezorging dan horen wij dat...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 11 juni 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

We krijgen al wekengeen folders in onze straat te gek voor woorden als wij ze deze week nog niet krijgen gaan we contact op nemen met de adverteerders

Gewenste Oplossing:

Als de folders zondagskind de bus liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2017 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw de Wildt,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. De melding is besproken met de bezorger. Hopelijk is het niet bezorgen van de folders ondertussen opgelost. Mocht er toch nog iets mankeren aan de bezorging dan horen wij dat graag. Onze bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM